niedziela, 15 lutego 2009

2.JAK TO SIE ROBI ???

Dziś pokażę jak zamieszcza się lalkę na blogu ;)


1. Wchodzimy na swojego bloga , logujemy sie i jak widzimy swojego bloga na górze jet taki obrazek naciskamy "Dostosuj" (zamazałam swój adres e-mail nie mam ochoty żeby ktoś kogo nie znam znał mój e-mail)



2. Kiedy już naciśniemy wyświetli się taka strona . Naciskamy dodaj gadżet . (ja pod dodaj gadżet mam nazwy różne np playlista... to są już moje rzeczy więc u was czegoś takiego nie będzie..po prostu to są gadżety które dodałam i tak sobie po nazywałam ;D.)





3.Kiedy już naciśniemy "dodaj gadżet" wyświetli się taka strona. Wciskamy "HTML/JavaScript" (to co jest zaznaczone na obrazku)





4.Teraz otwieramy nową kartę lub okno . Wchodzimy na stardoll'a. Koniecznie musimy wejść do swojego apartamentu (bo inaczej nie będzie tego na czym nam zależy..)




5.Kiedy wejdziemy już do apartamentu na dole pod medoll itd, pojawi się takie coś :

(Ciąg dalszy 5) - Potem kopiujemy ten kod z okienka .



Teraz wchodzimy znów na stronę/kartę z blogiem i tak jak na obrazku dodajemy nazwę , w t duże okno wklejay kod który wzięliśmy ze stardoll'a i na koniec zapisujemy ^^

5 komentarzy:

  1. Super i bardzo pomocne :) mi już pomogłaś xdd możesz zrobić taki temat: jak sobie przypomnieć hasło do lalki, bo onet nie przyjmuje wiadomości od stardolla xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. to to ja wiem :D
    Chodzi mi o tło na bloga xD Możesz na następnej pokazać ??? Z góry Thx :p

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem ze chodzilo o tlo ale mialam juz z gory zaplanowane ;) jutro zrobie z tlem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrówka jesteś KOCHANA.! ;** dziekuje Ci.! :**** dużo mi pomoglas.! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że napisałaś bo się nad tym głowiłam

    OdpowiedzUsuń