wtorek, 17 lutego 2009

JAK TO SIE ROBI ?TŁO :D

Dziś pokażę jak robi się tło na blogu ;)
Przyznam sie xD skopiowałam połowę tekstu z mojego posta o tym jak wstawia się medoll bo ... do połowy robi się identycznie tak samo... więc sensu nie widziałam pisania wszystkiego od początku :D



1. Wchodzimy na swojego bloga , logujemy sie i jak widzimy swojego bloga na górze jet taki obrazek naciskamy "Dostosuj" (zamazałam swój adres e-mail nie mam ochoty żeby ktoś kogo nie znam znał mój e-mail)







2. Kiedy już naciśniemy wyświetli się taka strona . Naciskamy dodaj gadżet . (ja pod dodaj gadżet mam nazwy różne np playlista... to są już moje rzeczy więc u was czegoś takiego nie będzie..po prostu to są gadżety które dodałam i tak sobie po nazywałam ;D.)





3.Kiedy już naciśniemy "dodaj gadżet" wyświetli się taka strona. Wciskamy "HTML/JavaScript" (to co jest zaznaczone na obrazku)





4. W nowej karcie/stronie włazimy na bloga i w górnym lewym rogu będzie taki napis przyciskamy go (niestety przez tło mojego bloga słabo widać ten napis ^^)
ta stronka to http://www.thecutestblogontheblock.com/



5.Kiedy już wejdziemy na tą stronkę widzimy takie coś przyciskamy na "free backgrounds"





6.Po boku mamy szereg kategorii jakie chcemy mieć tło.



7.Ja załóżmy chce mieć jakieś palemki więc wzięłam "tropical" . Kiedy przycisnęłam wyświetliły mi się propozycje teł (kurcze nie wiem jak to napisać w tej formie xD ale wiecie o co chodzi ;D)






8.Załóżmy spodobała mi się to tło to czarno białe (zaznaczyłam jego nazwę czerwoną pętlą, na poprzednim obrazku )

Teraz przyciskam na wybrane przeze mnie tło i przewijam troszkę stronkę na dół. Powinien być napis "Copy & Paste This Code: "
Kopiujemy kod



Potem na koniec wklejamy kod i robimy tak jak zaznaczyłam na obrazku ^^




aa no i jeśli macie już jakieś tło które wcześniej wybieraliście a chcecie zmienić to nie dodajemy nowego gadżetu. wystarczy że wejdziemy w tą stronkę z dodaj gadżet a pod tym mamy różne gadżety które sami dodaliśmy. Wybieramy ten gadżet w którym zapisaliśmy tło (w moim przypadku nazywa się HTML/JavaScript ) potem wykasowujemy kod i wklejamy właściwy i już mamy tło ^^


Edit: Mam nadzieje że pomogłam już kilku osóbką ;*

10 komentarzy:

  1. Mrówk wiem że ci juz to mówiłam ale jestes kochana dziekuje duzo pomoglas mi. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. A MI COS NIECHCE DZIAŁAĆ ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ok juz działa :) jestes kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś super!!! dzięki za instrę!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mam pytanko o co chodzi w tym, że wykasowujemy kod i wklejamy właściwy??

    OdpowiedzUsuń
  6. nmzc ;) a chodzi o to no ze jak mamy zapisane stare tlo i chcemy miec nowe to musimy je edytowac. czyli wykasowac ten kod (starego tla) i wkleic nowego tla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko mnie to jakoś pełnie nie działa, bo nie mam tego tła co na nim się wyświetlają posty!!

    OdpowiedzUsuń
  8. weraw11 - najwidoczniej takie tlo ^^ nie wiem przeciez nie znam kazdego tla. zreszta tlo dodaje sie razem (nie odzielnie boki i srodek) wiec na 99.99% takie tlo <3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie mogę skopiować tego kodu na ten szablon (tło)... Bo mi się wtedy cała strona kopiuje i nie da się skopiować tylko kodu... Odp proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ajj ;) u mojego brata bylo dokladnie to samo ... wiec kopiowal wszystko potem kasowal zbedne rzeczy i zostawial sam kod xD

    OdpowiedzUsuń