niedziela, 8 lutego 2009

NOWE FRYZURY

Nowe fryzury ? Czy pojawią się z starplazie ?? Raczej tak ;)
Sliczne sa :******* 1 i 2 pochodzi z lalki Pretty in pink, a 5 od Wonderland Doll. Reszata tez pochodzi od jakis lalek ale zeby je znalezc to musialabym szukac i szukac. Najbardziej podoba mi sie ta 1 ;) sliczne slodkie 2 kucyczki XD
Prosze nie kopiowac - nie oplaca sie. dzis wykrylam 2 kopiary ^^ No coz ;p Radze wam nie kopiowac. nie warto konsekwecje moga byc rozne- gorsze no lub troszke mniejsze. Jesli chcecie zapozyczyc obrazek wystarczy powiedziec. wtedy raczej wam pozwole (no chyba ze temat na blogu jest zbyt osobisty i dotyczy mnie lub cos takiego) a jesli nie dotyczy za bardzo mnie lub cos to wam pozwole i wystarczy ze napiszecie w temacie na swoim blogu ze obrazek wziety z mojego bloga ;) ehh i nie tlumaczcie sie ze nie ma znakow ze z mojego bloga - moim zdaniem po 1 to nie zadne tlumaczenie a po 2 to moim zdaniem ladniej wygladaja obrazki bez tych znakow wodnych ^^



PS. Ten obrazek wziety z bloga http://new-stardoll.blogspot.com/ . naprawde swietny blog zapaszam do niegio na obserwujacych ^^ i nie czepiajcie sie ze skopiowalam bo sytuacja wygladala tak jak po wyzej napisalam. spytalam sie dziewczyny ktora prowadzi bloga czy moge ona pozwolila ;) zreszta pozamienialam fryzury miejscami. dobra co ja sie bede na ten temat rozpisywac.... fryzurki sliczne i koniec ;D

13 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze są z "Pretty in Pink", Druga z "Hayko Cepkin", Trzecia z "Princess", A dwie ostatnie z "Wondrland Doll". Fajnie że w końcu coś nowego dodali ^^ ^^ ^^
    (t-a-b-uu-stardoll.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury są piękne !
    A ta trzecia pochodzi z ubieranki Voile ,
    wiem bo mi się strasznie podoba xDD .

    OdpowiedzUsuń
  3. super! najlepsze są te dwie pierwsze fryzki

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jest 2 kocham ją !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne fryzury, ale chyba nie pojawia się w starplazie, tylko w zakładce " umaluj medoll "

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj obrazek:
    z mojego bloga:)
    hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pod kucykami jest chyba z lalki " princess ", a ta pod rozpuszczonymi blond włosami jest bardzo podobna do fryzury z "Jessica Alba"

    OdpowiedzUsuń
  8. A te włosy można jakoś mieć ? Bo ja nie wiem ;) Proszę napisz mi to na moim koncie na stardollu ! KlAuDySiA1596 ! Błagaaam !

    OdpowiedzUsuń
  9. a kiedy sie pojawią na stardoll, jesli ktoś iwem niej mi napisze..

    GiRl122_ mój nick na sdlub nr GG 5146427

    OdpowiedzUsuń
  10. heh FAJNE SĄ ALE RACZEJ NIE BĘDZIE ICH W NAJBLIŻSZYM CZASIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. te fryzury sa super najbarzdiej podoba mi sie 2 jest śliczna

    OdpowiedzUsuń