sobota, 20 czerwca 2009

Moja Medollka - same problemy


Hejka ;) To praktycznie nie jest ciekawy dla Was temat .. Jakieś 2 tygodnie temu pisałam do admina, bo jak niektórzy wiedzą  moja medoll nie chciała się zapisać, a z apartamenem było to samo... Teraz znów medoll mi się nie chce zapisać więc pisze ten temat . Odpisał mi (admin) że u nich wszystko ok a jak chce to  mam pokazać jakieś konkretne rzeczy, więc postanowiłam że pododaje tu obrazki wraz z godziną i je poopisuje ...  




1. Wchodzę do edytora medoll, w którym zapisały się nie potrzebne rzeczy ( kolczyki z wielorybami , spinka serduszka na głowie i coś serduszkowe służące często jako kolczyki)








2. Zdejmuje niepotrzebne rzeczy ....






3. Zapisuje medoll 






4. Moja medoll nie wyświetla się od razu w okienku więc weszłam do apartamentu i .... zmiany się nie zapisały ;// 




Wiem że to było trochę czasu temu i że mam tu inną medoll ale nie miałam czasu tego opublikować , a znowu "dolegliwości" wróciły ^^ 


9 komentarzy:

  1. U mnie było to samo chyba z 6 miesięcy ta i otem się naprawiło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukasz osób do wywiaduu? Prosze przeprowadz z jedną z nich !!!
    Wirginka, Anusia369.Gabisia9

    OdpowiedzUsuń
  3. no u mnie było tak samo... ale wkrótce problemy minęły :) mam nadzieję, że szybko się rozwiążą :)

    Gosia-10

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest tak samo, więc siedzę i naciskam to 'zapisz' kilkanaście razy, aż w końcu się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam takie problemy, i tak samo jak Enka klikam kilkanaście razy 'Zapisz' i się zpisuje =]

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest tak samo, ale znalazłam na to sposób jak coiś zdejme apisuje me doll, a potem znowu wracam i powtażam tę czynność. TO DZIAŁA!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jam robie dokładnie tak samo jak Enka ;)



    NiCola1998r

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio zmieniłam kolor skóry mojej doll i od pasa w dół maiła jasny kolor a w górę ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń