poniedziałek, 15 czerwca 2009

Punkty podliczone !! ;]]

Więc w skrócie Wam przypomnę że osoba która ma 100 punktów (czyli 10 komentarzy) dostaje prezent o wysokości 5$ jeśli ma np 200 punktów o za 10$ ale jeśli osoba ma mniej niż 100 pkt nie dostaje nic ;P

Jeszcze sobie wymyśliłam;
- Osoby które mają ponad 100 pkt no to wiadomo otrzymują nagrodę, punkty ja resetuje i zbierają je od początku ;]
- A Ci którzy mają niżej niż 100 punktów ; pkt będą się "resetowały" po 2 podsumowaniach . Czyli że np pani x (jak zawsze) ma teraz 40 pkt to tak zostaje i jak następnym razem (czyli do podsumowania kolejnego) nie uzbiera 100 pkt to też się resetują ^^


Heh już miałam dodać ten temat w niedziele, ale niestety się wszystko zrąbało ^^ W Wordzie zapisywałam punkty tak (np)
10 pkt pani x 
20 pani y    itd... 
i niechcący nie zapisałam więc dziś robiłam wszystko od początku ... 




A teraz najważniejsze ; 



10 punktów otrzymują :

EnnKatte

Dawidde

SumiMegumi

Emily2771

miki60

 gosia_zioma

 malpeczkaa12345

klaudii-stardoll

xAdusiax

hil-ary_marcela

PaulaB339

mamutek1995

elevennastygirl


20 punktów otrzymują ; 

natexx96

 Tina1stm

  ilikehorses1000

baby___van

NiCola1998r i Ewela44


30 punktów otrzymują : 

chomikowa

dominisia_kiss


40 otrzymuje :

gosia-10


50 otrzymuje :

ogi123


70 otrzymuje :

Mikalol


A NAGRODY OTZYMUJĄ : 

strzyga0707   - zdobyła 110 punktów

 Wrona02   - zdobyła 180 punktów !!! :)


(zgłoście się do mnie po nagrody^^)





Gratki dla wszystkich papa ; ** 

5 komentarzy:

  1. super :) nie wiedziałam że zdobyłam aż 40 :)

    Gosia-10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostro. Mam 30 pkt, a myślałam, że trochę mniej.
    No wiec znów zaczynam zbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam ,że zdobyłam aż 110 pkt! Wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ;**
    Napiszę tutaj co chcę dostać bo sd nie chce mi się załadować.
    hobby->kreatywny->str.4 = Paint 5 sd

    OdpowiedzUsuń