środa, 24 czerwca 2009

Vivienne tam - pamiętacie ??



Hejka ;) Pewnie większość nie pamięta więc chcę poświęcić temu notkę . Mowa o konkursie "Fashion week with Vivienne tam" . Był to konkurs w którym ludzie z witryny stardoll oddawali głosy na sukienke która im się najbardziej podobała . O właśnie tak to wyglądało : 




Oczywiście to tylko niewielka część kreacji na które może było oddać głosy ale nie miałam z tamtego "wydarzenia" obrazków więc szukałam w internecie. do wygrania była taka sukienka: 






Tutaj daję jeszcze obrazek reklamujący konkurs ....




A na koniec "list" który można przetłumaczyć mniejwięcej tak :

" Gratulacje!
Zwycięzcy to ...
12 szczęśliwych zwycięzców otrzymuje wirtualne sukienki z pokazu mody Vivienne tam spring 2009  zanim pojawią się one w starplazie ". 
 (Nicków zwycięzców nie podawałam ;P )
No i tak oto kolekcje mamy już w starplazie ;D Ta czarna sukienka z konkursu kosztuje 14$ ;) 




4 komentarze:

  1. no masz rację ;) ja nie pamiętam konkursu :) a sukienka super

    Gosia-10

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pamiętałam o tym... A czy mogłabyś zobaczyć czy ci sie podoba, moj pomysł na "płytę" i jeśli ci sie spodoba naisac o tym? :) stardollmusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń