piątek, 3 lipca 2009

co mnie tak pochłania ? ;]


Przez ostatnie dni pracuje nad pokazami, dla 7 modelek mam już ciuchy, (jest ich 16 ) . Dziś zapewne dokończę sprawę ciuchów zacznę dokańczanie "ciał" z ubieranek ;) Mam ich już 12 ;PP 
Potem zacznie się "prawdziwa" i trudna praca. Trzeba będzie pomalować dollki , posługiwać się photoshopem i być przygotowanym na jakieś niedociągnięcia (niepasujące ciuchy itd) ...
Jak zrobię najważniejsze rzeczy to napiszę na oficjalnym blogu poświęconym pokazom  (tutaj)  napiszę datę ;) 

To jest przyczyna nie  pisania na blogu ;P Druga przyczyna to to że są wakacje . Jak każdy wie się chce poleniuchować xD 

Jutro jadę do kina z przyjaciółką więc pewnie wejdę na stardolla tylko na trochę rano potem wieczorem ;] 

A zaplanowałam 2 rzeczy (no praktycznie 3 ale jedną to tak przyszłościowo:P) :
- mini konkurs ;P Jaki ??? Przekonacie się już dziś (Do wygrania będę tylko 5$ ale to zawsze coś) ... Szczegóły w następnej notce
- "Tydzień z catwalkiem" - od poniedziałku będę codziennie przez tydzień wybierała 5 kreacji not i hot w naszym stardollowym catwalku 
- kiedy będzie 150 obserwujących (a ich przybywa ;P Dziś przybyły 2 osoby więc się cieszę;]]) zrobię konkurs ... Jaki to jeszcze nie wiem ;]] 

3 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać tych pokazóww ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać pokazów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja też czekam z niecierpliwością na pokazy :)

    Gosia-10

    OdpowiedzUsuń