piątek, 31 lipca 2009

witam xDD

Tak . Siemka po b.dłuugiej przerwie . Niestety w domu nie mam internetu , więc chodzę na neta do cioci xD
W niedziele o 4 rano wyjeżdżam więc znów mnie nie będzie . kontem zajmie się moja siostra .

Co do pokazów to nie wiem co ;// Najpierw rzeczy związane z pokazem "zniknęły" mi z kompa , potem cudem się odnalazły (tak , okazało się iż ktoś wziął je do innego folderu ^^ )
Teraz od ponad tyg*odnia nie mam neta , i chyba długo go mieć nie będę :/// Hmmm z netem to długa historia . Jak wrócę z wakacji to Wam może ją opowiem ^^
papa, mrówa ;**

3 komentarze:

  1. ojj szkoda że notek nie będzie ;(( ale miło że nas poinformowałaś

    Gosia-10

    OdpowiedzUsuń
  2. ^^ miłego wyjazdu życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na nastkę z niecierpliwością xd ;)

    OdpowiedzUsuń