piątek, 14 sierpnia 2009

hejka ;))

No więc od wczoraj mam u siebie w domu neta :D

ojj długa historia więc opowiem Wam tak pobierznie :
Najpierw nie miałam neta przez chyba ponad 2 tygodnie , mama ciągle dzwoniła do infolinni neostrady . Najpierw kazali nam wgrać nowego windowsa xD potem nie działał modem itd . Wkońcu w niedziele (heh nie pamiętam którego dokładnie to było ^^) wyjechaliśmy nad morze :D Okazało się , że neostrada przysłała nam technika żeby nam linnie naprawił czy jak to tam xD No dzwonił do nas że już działa jest ok ... W tą niedziele wróciliśmy, mrówa oczywiście pędzi na stardolla :)) ... Nie minęło jakieś pół godziny i zeszłam na dwór (zostawiłam włączonego kompa) . Kiedy wróciłam zobaczyłam że się zaciął . Naciskałam Alt + Ctrl + Delete żeby wyświetlił się " menadżer zadań " (zawsze tak robie jak się zacina : > ) niestety nic nie pomogło , postanowiłam zresetować kompa. Czekam i czekam aż się włączy , ale tak nasłuchuje i słysze że włącza się i wyłącza cały czas , a obraz się nie załącza . Zawieźliśmy kompa żeby nam go naprawili ^^ Okazało się że ktoś w systemie (czy gdzie tam indziej xP ) wyłączył jakieś tam wiatraczki (heh niestety nie wiem dokładnie do czego one ^^ ) . Odzyskałam go przedwczoraj , ale z różnych przyczyn (nie chce was zamęczać dalszym opowiadaniem x) ) ale weszłam na niego dopiero wczoraj ; )

~~ ~~ ~~

Ok , no więc pokazy ... hmmm wczoraj to taki dzionek stardollowy był : > Dziś mam się brać za pokazy tylko .... czy jest sens robić kol. letnią ? chyba nie xDD To praktycznie tak jak bym miała magazyn, zrobiła najpierw okładkę na lipiec a wydałabym go we wrześniu :D Może by tak urządzić pokaz "jesień / zima 09 " ?? : > Cóż wiem że pokazy miały być dawno temu ale po 1 na serio to jest ciężkie zadanie dla jednej osoby ;/ po 2 hmm wakacje - lenisto 90% praca hmmm 10 :P Myślę że teraz powinno pójść sprawniej, bo przecież mam już tło , ciała lalek z pozami itd :>>

3 komentarze:

  1. Hej! Współczuje Ci braku netu przez ten czas :(. Słuchaj, mam pytanie, bo mam podobny problem z kompem. Od jakiegoś czasu też tak mam, że chwilę mnie nie ma na kompie i już się zacina i muszę kilkadziesiąt razy resetować kompa aby się włączył, bo słyszę jak się włącza, ale na ekranie nic nie ma ;(. I obok tego włącznika na monitorze jest taka mała kropeczka co nie? i ona się świeci kiedy komp jest włączony. No więc, kiedy resetuję kompa i nic nie ma na monitorze, to ta kropeczka miga, ty też tak miałaś? I czy ci też czasami się pojawiał komunikat "Out the range" (czy coś takiego) i ta kropeczka migała jeszcze szybciej? Pytam się, bo ja tak mam i mam już dosyć ciągłego resetowania komputera, a widzę że miałaś podobny problem. Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam, Justyna-96.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, lepiej zrobić od razu kolekcje jesienno/zimową, tak jak w realnym świecie, np. w reserved jest teraz wyprzedaz na kolekcje letnią bo weszła już zimowa xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna-96 u mnie tak nie było . ;/ zdarzyło sie tak raz , ta kropka chyba nie migala , a zaden komunikat sie tez nie wyswietlal .
    Hmmm tam gdzie oddalismy kompa stwierdzili ze te wiatraczki stanęły , i może być to wynik tego , że w środku kompa było pełno kurzu . Kiedy wyczyścili mego kompa okazało się tak jak napisałam wyzej - ktos wyłączyl je w jakis tam ustawieniach .

    niestety na kompach się zbytnio nie znam , więc i doradzić nie mogę .

    OdpowiedzUsuń