sobota, 15 sierpnia 2009

moje projekty ^^

Hejka ;) Może ktoś wie , że od niedawna wznowiłam projektowanie :))
Mam 3 projekty , do których na samym dole będą obrazki ; >

1. Antidote - okulary , wznowiłam ten projekt po raz czwarty , bo jakoś go lubię =) no i najlepiej się sprzedaje.

2. Króliczek playboya , hmm dlaczego ?? Kiedy miałam różowy makijaż na dollce , przypomniało mi się że kiedyś wszędzie roiło się od takich projektów . Krążyłam po transmitówkach ale nie mogłam żadniej znaleźć . Postanowiłam sama ją zaprojektować ;] (Aha , jak będziecie na niego patrzeć w powiększeniu na moim obrazku zobaczycie nierówności na jego uchu - niestety lepiej zrobić nie mogłam ;/ )

3. Spongebob , hmm chyba każdy go zna ? ;D Szukając w googlach natknęłam się na TEN obrazek. Wykonałam Spongebob'iego z 1 kolumny , na samym dole . Mogę zaprojektować także inne wzory z tamtego obrazka (jeśli będę w stanie go zrobić : ) (link wyżej : )




edit ; projekty oczywiście sprzedaje w starbazaarze ! =]]

2 komentarze:

  1. mi się bardzo podoba spongebob xD
    szkoda ze nie ss ;( ale to sie wkrótce zmieni (pod koniec wakacji) xD!!!

    OdpowiedzUsuń