niedziela, 16 sierpnia 2009

to się nazywa ... pomysłowość :)


Hejka ;)

Jak już wiecie - zaczęłam znowu projektować , więc wysyłam kilka transmitówek na dzień . Wczoraj przeglądając na której jestem stronie , zobaczyłam transmitówkę którą wysłał niejaki -Cooldude . Jest chłopakiem , a ile ma lat - nie wiadomo . Zresztą nie o tym chce napisać . Looknęłam na jego apartament , a przed moimi oczami ukazała się pomysłowa fryzurka ^^ No cóż u dziewczyn to nic specjalnego - większość chociaż raz zrobiła sobie brązowe włosy doczepiając końskie pomniejszone ogony , jako "pomysłową fryzurę" ; ) Chłopaka pierwszy raz widzę w takiej o to fryzurze samoróbce , i muszę przyznać że jest wykonana lepiej , niż u niektórych dziewczyn ^^ no to tyle (jak narazie haha, bo mam pomysł na 2 notki ) papa ;*



edit : udzielać się proszę ! : >
edit 2 : heh sprzedaje moje projekty w bazaarku . Może się skusisz na jednego ;D:D ??

2 komentarze: