sobota, 11 lipca 2009

chyba najgorsza kopiara na którą trafiłam ^^


Taa .... Jeśli prowadzicie bloga to sami wiecie kopiary i kopiary . No cóż często ktoś coś ode mnie kopiuje zawsze mówię mu żeby usunął notkę a jeśli nie to pojawi się u mnie na blogu ^^ Większość od razu usuwa notkę ;)  Do  jednej osoby chyba to nie trafia . Jest to supcio97 . (tak tak dotrzymałam słowa i o tobie napisałam )
Kiedyś skopiowała ode mnie  "spoiler" . Wtedy jeszcze nie miałam źródła prawdziwych spoilerów i czasem kierowałam się tym co inni napisali . Pewnego razu zobaczyłam notkę na temat nowych fryzur . Za zgodą właścicielki bloga opublikowałam notkę na swoim blogu (jeśli chcesz zobaczyć to TA notka ) . Już nie pamiętam dokładnie kiedy ale po pewnym czasie notka wylądowała na blogu supcio97 . Napisałam jej to co zawsze piszę , temat usunęła . Mam na szczęście dowód bo jestem (a w zasadzie byłam ) na jej blogu obserwatorką, a tematy nawet po usunięciu zachowują się w "archiwum" bloga . Nie zadała sobie wiele trudu bo tylko zmazała kropy które zrobiłam w paintcie a nawet nie przestawiła kolejności fryzur . Dowodzik ;P 





Potem skopiowała ode mnie ponownie tylko że notkę . Nie pamiętam dokładnie kiedy to było i jaką więc nie mam dowodu ; / Bardzo się wtedy na nią zdenerwowałam .... 


No cóż niedawno ogłosiłam mini konkurs prawda ?? ; D Jeśli nie wiesz jaki to masz notkę TUTAJ  . No oczywiście supcio go skopiowała  :



Jak napisałam jej na blogu kilka rzeczy najpierw dopisała w poście Edit (zaznaczony na obrazku na czerwono) było to mniej więcej coś takiego : "Wysłałam tylko jednej osobie ponieważ mrówka96 jest na mnie zdenerwowana . Mrówka96 przepraszam że skopiowałam ale nie mam pomysłu na konkurs"  
Myślę sobie "Ok jeden raz odpuścić mogę ale nie 3 !" 
Wtedy jeszcze bardziej się zdenerwowałam , napisałam jej że mnie nie obchodzą jej przeprosiny i  że chyba napiszę o niej na blogu .
Wtedy usunęła notkę ... Byłam już tak zdenerwowana że napisałam jej że to że usunęła konkurs nie znaczy że rozwiązała całą sprawę . Doszłam do wniosku że gdybym jej wtedy ustąpiła ciągle by coś ode mnie kopiowała .
Dziś chciałam zobaczyć czy odpisała mi coś (bo ja napisałam jej to w komentarzu na blogu w jej najnowszej notce) patrze i nie wierze . Zamknęła bloga tylko dla wybranych osób . Wtedy moje zbulwersowanie chyba sięgnęło zenitu  *__* . Dziecko myśli że ja tak ta sprawę zostawię .... 





Jak komuś się nie chce czytać notki to tak zrobię podsumowanie :
- supcio97 to kopiara, nie mająca odrobiny wyobraźni
- szkoda nawet poświęcać dla niej notki ... x)) 
- z mrówą zawsze da się dojść do porozumienia o ile ktoś tego chce i o ile ktoś nie popełnia ciągle i świadomie tego samego błędu
- i jescze raz supcio to kopiara xDD :> 






9 komentarzy:

  1. Pisz se o mnie co chcesz Ale mam pare rzeczy do ciebie i do innych:
    1. 3 razy coś skopjowałam ale nie miałam źrudła dochodów i jak coś ty też kopjowałaś odemnie jak np. spoiler z elle więc nie rób z siebie niewiniątka
    2. Już nie ma tego bloga więc się ciesz xD
    3. Sama jesteś kopiarą
    4. Jak nie chcesz nie dodawaj tego komentarza ale on pokazuje że ty też nie jesteś święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha ^^ ja skopiowałam ta oczywiście XDD haha dziecko normalnie spadłam z krzesła . Aha i naucz się polskiego ^^
    komentarz jak widzisz dodałam *__* bo mam gdzieś to że teraz próbujesz się bronić

    OdpowiedzUsuń
  3. aha i chyba jesteś niezrównoważona , bo jakoś wogóle nie zamieszczałam notki o elle . nawet dam dowód bo ludzie jeszcze ci uwierzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra ale raz coś o mnie skopjowałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. hoh i co jescze powiesz ??
    teraz to już wiadomo że gadasz żeby tylko gadać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. O.o mnie też takie dzieci denerwują... jakieś niedorozwinięte psychicznie... naprawdę nie mają nic do roboty...

    Gosia-10

    OdpowiedzUsuń
  7. supcio97.blogspot.com
    jej new blog ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń