sobota, 11 kwietnia 2009

Co do projektów

Siemka ;) Miałam zaprojektować (na prośbę czytelników) bluzkę ze słonikiem z Antidote. Jak wiecie i jak sama się przyznałam nie umiem jeszcze zbyt dobrze projektować. Słonik okazał się być za trudny. Nie martwcie się poćwiczę robienie tego wzoru i kto wie.. może mi się nawet udać :] No dziś siedząc w star design zaprojektowałam oto taki projekcik:






Wiem , że nie jest idealny i odbiega od orginału .... No ale :) A i wracając do wczorajszego projektu z okularami - materiał mi się wykasował więc muszę zrobić je od początku ;/. Ale jak na razie mam kilka bluzek i są w sprzedaży :D
Jeśli chcesz tą bluzkę z wisienką to napisz tu w komentarzach lub na stardollu :] No i daje prawdziwe Antidote do porównania z moim projektem :

Pisać opinie :)

10 komentarzy:

  1. zakochałam sie w tej bluzce z okularami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dominika_kiss [soorka jeśli źle napisałam] Zrobia identyczny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie www.lifeinstardollu.blogspot.com
    Kindziuuulka

    OdpowiedzUsuń
  4. xxxAsiuLaxxx - nie pomyliłaś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym kupiła ten z wisienkami!
    Ale mogę 21 kwietnia?
    Zachowasz dla mnie? Proszę ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci to wyszło! ;P

    Zapraszam do mnie :>
    http://with-stardoll.blogspot.com/
    Zostaw ślad..

    OdpowiedzUsuń
  7. Helo,supcio bluzka,mam do ciebie prośbe napisz mi na nr gg 13863325,chce cię o coś zapytać

    OdpowiedzUsuń