piątek, 3 kwietnia 2009

Dużooo kokard :]

No hejka :) Admin dobrze zrobił dodając kokardy Gagi. Większości przypadły do gustu .. nie trudno spotkać kogoś kto ma ją na swojej medoll oto kilka osób.. kokarda pasuje do każdej fryzury :>


Przed chwilą sprzedałam scube więc kupie sobie zaraz te prześliczne kokardy ;]




Edit ; medoll podpisane, bo kiedyś ktoś "wykorzystał" obrazek czyjejś doll na blogu i ta dziewczyna zrobiła z tego wielki szum xd nio więc ja żeby uniknąć takiej oto sytuacji podpisałam medolli :>


Edit 2: Proszę o komentarzyki ^^

5 komentarzy:

  1. o jejciu a po ile sprzedałas scuba DKNY dress?

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany:)
    tyle to aj nie mam:)
    a wiesz ile mam??
    Wielkie Nic (0):))

    D♥
    DO♥♥
    DOB♥♥♥
    DOBR♥♥♥♥
    DOBRA♥♥♥♥
    DOBRAN♥♥♥♥♥
    DOBRANO♥♥♥♥♥♥
    DOBRANOC♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są ;D
    a ja znalazłam kosmetyki sephory w starplazie, sklep zniknął ale kosmetyki są ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fryzury niektórzy to mają gust

    OdpowiedzUsuń