wtorek, 21 kwietnia 2009

Wyjaśnicie mi może ...?

NO hejka. Jedna dziewczyna wczoraj napisała mi komentarz w GB że "jest pierwsza i czeka na prezent" ... Nie odpisałam bo ja odpisuję co jakiś czas na wszystkie nowe komentarze (nie chce mi się pojedyńczo ich pisać :P) .... Dziś piszę mi w GB że "Czeka na prezent ! na blogu na czacie napisałam że pierwsze osoby dostaną prezent!!!" ...
Następna dziewczyna w komentarzach na blogu napisała coś podobnego ... że też czeka na prezent bo jest pierwsza . . . . . .

Jestem "zaniepokojona" z lekka xD Przecież ja na swoim blogu NIGDY Czatu nie miałam no .. Po prostu nie wiem o co chodzi ^^ Nigdy nie obiecywałam żadnego prezentu na blogu. Nie chce żeby ktoś potem gadał że obiecuję i nie daje i że jestem oszustką itd, itp. (zawsze jak coś obiecam na 100% to daje..) Chcę tylko wyjaśnić zaistniałą sytuację . . .
NO więc czy ktoś coś wie ??? bo ja jednak jeszcze wiem czy mam czata na blogu czy go nie posiadam *__*

1 komentarz:

  1. HarajukuGirlPL miała na swoim blogu czat około dwóch dni. Skasowała go, bo wszystcy się pod wszystkich podszywali, być może ktoś się podpisał, że jest mrówką96 i rozdaje prezenty pierwszym osobom...

    OdpowiedzUsuń