środa, 1 kwietnia 2009

zamykam bloga !


........................................................................................................................................................................

Chciałam wszystkim oświadczyć, że blog zostaje oficjalnie zamknięty. Zostanie on usunięty dziś o 19 :( No niestety sytuacja mnie zmusiła . Pokłóciłam się z Wiką, i niedawno spotkało mnie jeszcze dużo nieprzyjemnych sytuacji na stardoll. Chyba za stardolla czas najwyższy też zrezygnować :( a ktoś chce się zaopiekować moim kontem ? Na INNE pytania co do bloga nie odpowiem . Będę zapewne tęskniła za wami , za blogiem, za sd no trudno ... No wszystkim czytelnikom bloga dziękuje.





No a teraz oczywiście PRIMA APRILIS xD Oczywiście wszystkiemu co napisałam powyżej zaprzeczam :D Nie pokłóciłam się z Wiką , na sd wszystko jak najlepiej bloga też nie usuwam :] No tak mnie skręcało , że musiałam tego posta napisać XD No a teraz czekamy na sklep "Dot" czy jak niektórzy piszą "Dota" :> Jak się pojawi to napiszę :P

12 komentarzy:

  1. A ja na serio myślałam, że bloga usuwasz! No wiesz, co tak straszyć ludzi ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. boże aj a naprawdę już uwieżyłam czytając pierwszą część! Niezły żart ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy zart mi zrobiłas ;p
    juz się bałam ;xd
    pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny żart myślałam ,że naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. OSZZ TY.... ROZWALE CIE, A JA JUŻ CHCIAŁAM PISAĆ PIĘKNA MOWĘ POŻEGNALNĄ.....

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie było śmieszne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez poprostu super blog wiec szkodaa a dot mi sie nie podoba drogo

    OdpowiedzUsuń
  8. do anonima ; to śmieszne byc nie mialo xd mialo tylko byc prima aprilis'owe ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja mam nadzieje że to żart prima aprylisowy
    ... Bo bym nie wytrzymała bez twojego bloga on jest boski

    OdpowiedzUsuń
  10. Nabrałam się -.- ... Aaaaa... to radyjko z boku mnie do nerwicy doprowadza x.x

    OdpowiedzUsuń
  11. yhh, zabiłabym Cię jakbyś usunęła . XD

    OdpowiedzUsuń