czwartek, 2 kwietnia 2009

do szóstoklasistów :D

No więc chciałam się podpytać jak wam poszedł test po klasie 6 ? :D Ja nie zrobiłam 1 zadania otwartego z matmy (jak się nie mylę to to zadanie było coś tam z benzyną ,litrami z JAnkiem czy jak on tam .. ehh nie pamiętam dokładnie xd). Inne zadania zrobiłam ... ale już wiem , że popełniłam błąd w zadaniu hmm nr chyba 21.. to to z tym łańcuchem pokarmowym ^^ i błąd zrobiłam także przy dniu w którym wyklują się pisklęta bo zaznaczyłam 14 maja , a chyba powinno być 16 maja .. XP A jaką skalę zaznaczyliście w jakimśtam zadaniu ?? ja 1:9000 :D

10 komentarzy:

  1. Ja tez mam błąd z tym łańcuchem pokarmowym...:(
    A tak to chyba mi dobrze poszło:)
    O to zadanie z benzyną pytałam się mojej pani od matmy i wyszło że mam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym je zrobila ... ale mialam malo czasu więc ten czas przeznaczyłam na prace pisemną ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to z tymi pisklętami to aj też mialam 14 maja ale to jest dobrze!! a to z tymi bocianami bylo proste jak drucik:))
    ale to z bęzyną bylo trudnoe toche a z tym łańcuszku to ja maiłam mysz___lis_____orzeł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ta skala też zła . ;//
    też tak zaznaczyłam, ale miało być 1:40000 .
    źle mi poszedł ogółem .
    źle mam to z jakimiś paczkami, dałam, że 2 a miały być cztery. z hotelem, czy czymś mam źle, bo napisałam też pierwszy , a miał być ostatni .
    łańcuch pokarmowy miał być :
    pszenica-mysz-lis-jastrząb .

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, a ja to przechodziłam dwa lata temu. 38/40 pkt uzyskałam. I takie głupie błędy miałam, że szok... No ale to był najlepszy wynik w mojej szkole, więc powinnam być zadowolona :P
    Za rok sprawdziany gimnazjalne! Jak o tym pomyślę, to aż ciarki przechodzą po plecach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o łańcuch pokarmowy do zawrze musi być taka kolejność:
    roślina -> zwierze roślinożerne -> zwierze mięsożerne -> ( drapieżnik).
    Ja sprawdzian mam za sobą ( pisałam w tamtym roku ), ale od kolegi słyszałam, że nie był trudny. Ale zależy dla kogo ;)

    40 punktów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ech ja lepiej nie będę mówić ;( jedna wielka porażnka

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi źle poszło, prawie cała moja klasa (łącznie ze mną xD), źle napisała to zadanie z benzyną. Wogóle to te z matmy były trudne...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chce zapeszać.
    ja źle mam ostatnie zadanie z majzy. :/
    a opowiadanie było moje do d*p* ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. skała 1:4000, zrobiłam błędy przy hotelaxh, łańcuchu, i to wszystko, ale ni wiem do końca tego zadania o konkursie, ale racej żle,,,, tak żle...

    OdpowiedzUsuń