sobota, 18 kwietnia 2009

licytacje :>

Hejka :) Ponieważ pilnie potrzebuje $ zdecydowałam licytować 3 moje rzeczy :)




1. Rowerek DKNY cena wywoławcza to 101 :>





2. Sukienka z HB dokładnie nie wiem ile jest warta, na sb jej nie widuję a często widzę licytacje" z jej udziałem" ... no więc cena wywoławcza - 60$






3. Skrzydła :> Cena wywoławcza to 60$




No w komentarzach piszecie np : nr.3 kupie za .... itd :P Aha i co do skrzydełek nie jestem przekonana czy je sprzedam . Uwielbiam skrzydła ale muszę mieć $ :D Ok zobaczymy jaką cenę osiągną podczas licytacji :D




edit ; zmieniłam playlistę i dodałam kilka piosenek . i jak wrażenia :D


4 komentarze:

  1. jutro są wyniki pewnego konkursu;PP
    jeżeli m wygram to na 100% kupie rowerek za 100 - 115 sd;PP
    niomu go nie sprzedawaj aj go chę na 100% jezeli jutro wygram;PP

    OdpowiedzUsuń