piątek, 10 kwietnia 2009

mój projekt


Hejka ;) Dziś połowę czasu który spędziłam na stardoll projektowałam :) Oczywiście przyznam się że wielkiego talentu (a nawet małego) nie posiadam xD No cóż ... Projektowałam projektowałam szlifowałam swoje umiejętności .. I owocem tej pracy wyszła oto taka bluzeczka :




Kojarzy Wam się z czymś ?:D Tak to "kopia" bluzki z Antidote :> Uszyłam i kupiłam 2 egzemplarze (jeden dla mnie a drugi wrzuciłam na bazarek.) Cena tej koszulki to 4$ + prowizja stardoll.Jeśli chcesz kupić to napisz mi w komentarzach lub na stardoll wtedy uszyję i dla Ciebie .. (nie chce żeby moja kasa szła na marne , jeśli okaże się że nikt nie kupi tych projektów). No a pod spodem macie 2 bluzki mój projekt i orginał z Antidote :] :




PODOBA SIĘ ?? :)

14 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam taką, ale z tymi wisienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fadna. ja mam baaardzo podobną bo też tą akórat projektowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strzyga0707 już wystawiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej a zaprojektujesz mi tak samo tą ze slonikiem?=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet-Truskawka czyżbyś czytała mi w myślach ?:D teraz jade do sklepu ale zamierzam aprojektować. niestety nie obiecuje bo nie wiem czy wyjdzie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już kupiłaz z okularami czekam na słonika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kupie na 100% ale na razie kasy nie mam
    a zrobisz mi z winogronem i te okulary są śliczne ja myślalam ze to prawdziwe Andiony
    roksanamacz

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym tez chciała że słonikiem ;]
    super ci wyszedł ten projekt ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę Kupić.
    Piękna ;*

    Mój nick na stardoll to XxxX-chan

    OdpowiedzUsuń